29 Kasım 2012 Perşembe

Parayla Saadet Oluyormuş

          Sonuçları merak edenlere duyurulur. Parayla saadet bal gibi de oluyormuş. Ama benim paramla değil annemin parasıyla. Yalnız söz konusu olan benim değil Ayşegül'ün saadeti.
       
          Ayşegül anlaşmanın üçüncü günü ipi gevşetti.  "Ama"lar itirazlar ufak ufak kendini göstermeye başlayınca şaşırdım çünkü klinik konusunda çok hevesliydi. Bir iki görmezden geldim ama baktım onun pek umrunda değil. Anlaşmanın bozulduğunu ilan ettiğim zaman öğrendim ki Ayşegül hanım kendine çoktan başka bir finans kaynağı bulmuş. "Anneannem haftaya geliyor zaten benim için para biriktirmiş" deyiverdi. Dediği gibi de oldu, anneanne geldi parayı verdi tıp seti alındı klinik açıldı.


                 Her ne kadar açılışa resmi olarak davet edilmediyse de kurdele kesim töreninde makası Leyla taşıdı, alkışladı, kalabalığın arasına karışıp klinikte bir tur bile attı:)
                Ben cebimden beş kuruş çıkmadan iki üç günü sessiz geçirmenin mutluluğuyla yetindim.
                "Kardeşler arasında olacak bunlar" dedim.  
                Kavga etmeyi bıraktıkları zaman bana karşı birleşecekleri ihtimalini düşünmeyi tercih ederek bugünüme şükrettim. Elden başka ne gelir ki...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder